Google+ Followers

My Luv

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, June 25, 2012

Sebenarnya...

Sebenarnya xtau nak update apa...
Banyak sebenarnya kisah yg dah berlaku dan berlalu..
First of all, psl anniversary yg dah lepas...
Kitorang g mkn dinner je...
kat DARC bersama rakan2 opisku dan student...
Nak jimat kan....
Anyway, hepi blated anniversary my Husband...
(bday pun aritu belated jugak)
Moga2 tahun dpn ada rezeki lebih..bolehla dinner jauh skit....
Nak buat cmne tahun ni budget kami nazak skit...
Next story...
Emm...sbelum g dinner tuh my Boy x bape sehat...
Week sbelum tuh 3 hari berturut2 g DEMC..
Cucuk ubat...klu ikut Doc kena masuk wad..
Tapi...mana nak cari wang...
So, amik option dtg cucuk ubat slama 3 ari jer...
Alhamdulilah, skrg dah selera makan smula....
Lagi, emm...kerja mcm biasa la...
musim sibuk marking student's project, assignment, test dll
pasni sibuk marking final plak...
Bile la nak mula proposal kan...
LAgi...emmm...my hobby?
Ohh..buku2 crita dah abis baca...
X sabar nak g umh kakak tuk pinjam lagi...
Ahahha...sempat tuh habiskan...
Lagi...tonton korea pun masih giat lagi...
Last but not least, 
skrg tgh busy download cite The Moon That Embrace The Sun...
Tp klu sapa2 yg dah ada copynye meh la kasi saya trus...
Broadband sgt slow...dan Unifi xde plak lagi di U12 tuh...
Emm,...tuhla sebenarnya yg berlaku skrg....


No comments: