Google+ Followers

My Luv

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 29, 2012

Akhir March

Alhamdulilah...
Akhir bulan ni ada gak rezeki dtg bergolek..
Bolehla simpan dlm bank skit,
Buat beli brg yg dihajati skit...
Sebenarnya byk je barang yg harus dibeli...
Tapi dah setahun lebih pendam...
Tunggulah rezeki lebih lagi nnti...
Klu tengok penyata bank, yg keluar lagi byk dr yg masuk...
Macamana kita semua nih survive kan....

Lagi beberapa hari dah nak masuk April..
Alhamdulilah, satu janji atau target aku bulan ni dah berjaya ditunaikan..
Dengan harapan semua orang berpuas hati..
So, plan seterusnya....
"nak jadi student smula...." cepat2 usaha...


Saturday, March 10, 2012

March in Action


Memulakan March dgn keadaan kurang stabil tahun ni...
Si Hero sakit sampai masuk wad 3 hari 4 mlm...
Macam pakej hotel plak...
Tapi bayaran dia memang macam duduk hotel...
Tapi apapun yang penting dia sembuh dengan cepat...
Alhamdulilah...Smuanya kuasa Allah swt.

Dan seminggu March yg pertama aku masih menyambung cuti..
Si Hero masih kena kuarantin....
Seronoklah dia dapat main kat rumah saja...
Macam kapal pecah dah rupa rumah...
Di mana2 saja ada mainan dia...
Biarlah...asal dia x sakit..
Asalkan dia sentiasa tersenyum main...
Asalkan hati aku lega....

Jadinya, masih ada 2 minggu lagi sebelum gaji March...
Harap2 cukupla duit yg ada ni....
Kalaulah tiba2 ada duit bergolek..atau jatuh dr langitkan...
Mana tau klu itu rezeki Allah swt...
Amin.....