Skip to main content

segalanye bermula disini.....

hmm...x tau nak bermula mcm mana..sbb nie 1st time aku wat blog...hahaahhaah..mmg aku nie slalu lmbt..kih..kih..xpela..jnji aku try gakkan..slalunye aku bc blog org rjn la, nak wat sndri mls beb! nie ntah kena ribut apa..(tp mmg kat luar opis aku tu tgh hujan lebat)..so, sbb x bole balik awl..baik aku kuar kan ilham skit..hahahah...mcm byk ilham je..anywhere..di sini lah segalanye bermula..

~~live ur life!!~~

Comments

Popular posts from this blog

Welcome 2018 Welcome February 2 days more to go... "Happy birthday" for myself After 4 years w/o update... After so many things happened in my life...
New journey New status New life
Insyallah...Amin -akema-

ucapan raye....

famia:
besempena bulan baek ni...
nak susun 10 jari kaki je
mentak ampon dr ujong rambot sampai ke ujong ibu jari kaki...
x dpt nak hulor 20 jari pasalnye 10 jari tangan tgh taep...
maka nye...
harap dihalalkan segala temakan teminom
tesedak tengumpat tekaco tenakal tejahat tesakai tesengal bagai yeeee
lagiiii....
raye nanti kalo lalu depan haiwey mrr2.. .
singgah la yeekkk umah saye
pecah kace pecah gelas...
da bace harap balas
sekian time kasehan..

myra:
assalammualaikum warhmatullahhiwabarakatuh sume2nye..
sempena ari baek bln baek niy..
sesaje jer nak mtk mahap
dr ujung rambot sampai ujung langit ke7
kalo kot ade tekaso bahse ke,tergado ke,
terumpat ke,terejek ke,ter2 lg laaaa..
mtk dimahapkan..
seri kosong la same dengan yerrrrrr..
mahapkanla saye yg sengall2 spm lg niy..
makan kueh raye,rendang raye,
pepe yg bekaitan raye tuw igt2la org yg tersayang seperti saye niy..
salam raye..
semuge selamet nak beraye..
khas tuk kak akma, pakai saree lilit oke2..payah tu..
khas tuk kak pu3, kueh espiem kite tuntut ye n…

Wanita Yang Kau Pilih

Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
untuk Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku
hingga waktunya tiba

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

by : Rossa