Skip to main content

"aneh"nyer aku...

1>>aku suke perkataan TIDO...kekekkee..atau lebeh tepat...
aku suke TIDO...atau lebeh hebat...aku sgt minat utk TIDO...
atau lebeh dasat aku kuat TIDO sebenarnyer....x caye???
da kenal caye la kot...apapon...TIDO mmg best...
lagi2 klu dpt TIDO yg sampai da xle nak TIDO lg...
itula aku...tp dlm ms skg neh..aku da kekurgn TIDO...
ntah bile bole sambung 'keanehan pertama neh'...

2>>aku slalu sopping tengah bulan...hehehe....nape??
taim org da hampir2 kering..taim tu la aku blnja sakan...
beshh kan...mmg besh...tp yg xbeshh sale slalu miss...
kekekeke...

3>>"who lets the dog out"...rsnyer gitu la kot lirik satu lagu neh...
lagu tuh glamer dolo2...tp aku x bape suke..sbb xde meaning sgt pon..
pastu...perkataan DOG tuh...pon aku x suke...takkk!!!...sebenarnye...
aku x suke ANJING...iyer..kenyataan tuh...fakta...hehehe....
sbbnyer???..ntah...aku lg rela kene marah ke...kena pukul ke..
kena bebel ke...dr kena geget ngan spesis neh...
x sanggupppppppppp...nampk telinga dia pon da cukup ngeri...

4>>lagi???ada lagi ke yg aneh??? aku suke membaca...
tp..byk2 menda bole baca...baca newspaper la slow sket...
sbb aku mcm sket alergik ngan paper newspaper tuh...
mesti lepas baca newspaper, hidung akan gatal2...
mmg mcm x sebulu ngan newspaper...skg da oke sket...
sbb bole baca online newspaper yg xde paper da...
beshhkan...ehehe..

5>>emm...aku kuat merajuk rupenyer...ekekee...sndri br tau...
korg x caye??? tp mmg fakta...aku neh kdg2 cepat moody...
series...mmg idup ikut mood la...suke ati la kan...
ekekekee....klu mood oke..kena marah cmne pon..kena buli cmne pon..
maseh boleh sengih sumbing je...tp klu mood -ve...
kem salam la aku nak bercakap, senyum, hatta betegur-sapa...
dan slalunya aku akan calm-down sndri...
mengikut masa, cuaca dan suhu dunia...
kekekeke....so...jgn wat aku bad mood sudahla...
hahahaha :P

6>>cukupla...aneh ke smua kat atas tuh...ntahla...
rsnyer aku xle seaneh mana...xde idea da nak cr fakta...
sekian jela....ehehehe....
tamat
...

nota kekal:
aku da sambung entry ari 27022007
sile2 la hayati...
so...next yg kena wat...
(sesapa la yg sudi...)
cth: bradermacho
lynessa
dazur
perindu
kak katt
ankel roden..
sudi ke????

Comments

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

A story in November

Ahaha..masih wujud lagi blog ni... Klu baca kisah2 silam tuh best jugak.. So mcm biasa, kita shortlist perkara2 yang dah berlaku dan berlalu utk tahun 2014 nih X sempat nak welcome 2014.. Lagi sebulan dah nak welcome 2015... 2014 aku simple jer kot Yang paling besar kenangannya pd Jun-Jul.. Alhamdulilah... Rezeki dari Allah dpt sampai ke Tanah Suci Dapat menunaikan Umrah... X dpt nak gmbarkan perasaan tu... Hanya Allah swt sahaja yang tahu.. Alhamdulilah semuanya berjalan lancar.. 4 hari berpuasa di Mekah.. Indah sangat...Alhamdulilah.. Moga2 ada rezeki untuk menunaikan Haji nnti.. Aminn.. September pulak...alhamdulilah Dah masuk fasa belajar dengan gigihnya... Sep-Oct mood memang swing skit.. Huru-hara jugak la life...Krisis aja dengan Mr Papa... Harap2 aku tabahla 'berkayuh' utk PhD ni... Aminn... October - Happy Birthday utk My Boy... 4 tahun sudah...mcm2 ragam lah dia... Sabar2.... Okla...tunggu plak hot issue tahun depan yer... (mood update
Welcome 2018 Welcome February 2 days more to go... "Happy birthday" for myself After 4 years w/o update... After so many things happened in my life... New journey New status New life Insyallah...Amin -akema-