Skip to main content

my fav cartoon character...



son goku in dragon ball..
smlm aku wat topik neh dlm klas PS aku..
cr byk la info konon...
tp bile stat becakap kat depan..
n pandang muke sorg2 klik yg ada..
trus gabra...trus lupe....
kekeke...
mmg jenuh nak jd best "public speaker" neh..
papepon utk entry neh aku nak ucap "thnx so much"
kat akak pu3 yg kasi idea...
n dorg2 yg tmbh idea sengalll kat aku..
hahaha...
wlaupon dlm emosi sengall...otak sengalll...
alhamdulilah korg maseh ada menambah sengalll..
hehehee...
n dlm klas smlm....br terpikir...
kdg2 watak katun yg kite tgk tu...
yg kite suke tgk tuh...
less or more mmg ada kaitan dgn diri kite...
so...apa kaitan Goku dgn aku???
klu la leh dpt HERO dlm idup ni yg mcm dia..
kekekekkeke...
(jgn mrh eh mr burger like face)...

Comments

Hajar said…
haiya...ade hati nak hero mcm goku eh? heheh...
apa pun, moga epi sokmo di samping pakcu...
selamat bercuti...;)
Anonymous said…
kekekke...
angan2 kena tinggi...wlupon sush nak capai...makaseh...
slmt bercuti gak... :P
Anonymous said…
yeke....suke hero yang ader ekor yerk. :)
Anonymous said…
kekek...
yg penting kiut dan macho..
hahahaha :P

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

......aku dan tangisan.....

aku ingin menangis... dan aku sudah menangis saat ini... mudahnya menangis...benarkah begitu? aku masih dalam tangisan.. mengapa? adakah sedih mewujudkan tangisan? atau adakah gembira mewujudkan tangisan? aku masih dalam tangisan... aku masih jua ingin menangis.. andai tangisan itu membuat hati ini selesa.. andai hati tenang semula... lemahkah aku...?? digelarkah aku sebagai perempuan lemah.. perempuan yg x boleh dipisahkan dgn tangisan.. selembut begitu kah perasaan aku ini?? aku x mengerti semua itu...tiada jawapan... mlm ini aku hanya ingin menangis.. menangis bukan hanya kerana sedih.. menangis bukan hanya kerana gembira.. menangis kerana aku rasa bersyukur atas kurniaanNYA.. kurniaanNYA selama ini.. wujud ku bersama mereka...Alhamdulilah... ibu, ayah, kakak, abang, adik, kawan-kawan, dan dia... terima kasih semua.... moga dapat ku teruskan keindahan hidup ini bersama mereka.. InsyAllah.... ~dalam kegembiraan.. adakalanya kesedihan bertandang jua.. begitula aku seadanya~

Sudah July

Sudah July Sudah 40 Hari... Sudah 27 Minggu... Sudah masuk semester baru... Yang pasti... Ada yg semakin hampir... Ada yg sudah berlalu... Ada yg bakal tiba... Dan lagi pasti... Aktiviti + kerja semakin banyak.. Tp keupayaan diri semakin berkurangan.. Namun... Semangat itu tetap utuh disitu... p/s: Al-Fatihah buat Arwah Mak...40 Hari sudah... Satu ari, masa saya pun pasti akan tiba juga...