Skip to main content

demi smart tag 'aneh'

aku plan da mcm x nak mengapdet belog utk bln kedua neh...
tp..ada plak msg kat sblah tuh soh apdet!! apdet!!...da kena smart tag....
kekekee..apakebenda la smart tag tu?? bile masa plak aku lalu highway...
konfius34....so...aku selak2 la belog dorg yg da wat "smart tag" tuh...
dan...seikhlasnya aku memiki spnjg arini...apa la yg "aneh" psl aku...
jenuh rupenyer bile nak cite psl diri sndri neh...
sbb kite slalu cite psl org len je....ehehe...
antara yg enam dlm keanehan diri ialah:
.....................
.....................
.....................
.....................
.....................
.....................

nota smntara: 27022007
korg nak tau juga ke 6 keanehan tuh???
saba menunggu la ye...ehehe
arini xlrt nak truskan entry...
x sehat...smlm cuti...esok mcm nak mc..
so..bln3 nnti aku apdet.....sekian wslm...

Comments

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

......aku dan tangisan.....

aku ingin menangis... dan aku sudah menangis saat ini... mudahnya menangis...benarkah begitu? aku masih dalam tangisan.. mengapa? adakah sedih mewujudkan tangisan? atau adakah gembira mewujudkan tangisan? aku masih dalam tangisan... aku masih jua ingin menangis.. andai tangisan itu membuat hati ini selesa.. andai hati tenang semula... lemahkah aku...?? digelarkah aku sebagai perempuan lemah.. perempuan yg x boleh dipisahkan dgn tangisan.. selembut begitu kah perasaan aku ini?? aku x mengerti semua itu...tiada jawapan... mlm ini aku hanya ingin menangis.. menangis bukan hanya kerana sedih.. menangis bukan hanya kerana gembira.. menangis kerana aku rasa bersyukur atas kurniaanNYA.. kurniaanNYA selama ini.. wujud ku bersama mereka...Alhamdulilah... ibu, ayah, kakak, abang, adik, kawan-kawan, dan dia... terima kasih semua.... moga dapat ku teruskan keindahan hidup ini bersama mereka.. InsyAllah.... ~dalam kegembiraan.. adakalanya kesedihan bertandang jua.. begitula aku seadanya~

Sudah July

Sudah July Sudah 40 Hari... Sudah 27 Minggu... Sudah masuk semester baru... Yang pasti... Ada yg semakin hampir... Ada yg sudah berlalu... Ada yg bakal tiba... Dan lagi pasti... Aktiviti + kerja semakin banyak.. Tp keupayaan diri semakin berkurangan.. Namun... Semangat itu tetap utuh disitu... p/s: Al-Fatihah buat Arwah Mak...40 Hari sudah... Satu ari, masa saya pun pasti akan tiba juga...