Skip to main content

Buat Aku Tersenyum ^-^

Datanglah sayang dan biarkan aku berbaring
Di pelukanmu,walaupun 'tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua
Bilaku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bilaku marah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar
Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu,walaupun tuk sekejap
Kar'na hanya engkaulah yang sangggup redakan aku
Kar'na engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kar'na dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah maupun senang
Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku ...
by : Sheila on 7 - Buat Aku Tersenyum

salam jumaat...
lg semggu utk buln kedua ini...
tetiba saat2 ini suke dgr lagu nih...
mcm besh...hehehehhe....
byk yg da berlalu dan berlaku...
alhamdulilah..
masih disini..masih disisi...

Comments

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

......aku dan tangisan.....

aku ingin menangis... dan aku sudah menangis saat ini... mudahnya menangis...benarkah begitu? aku masih dalam tangisan.. mengapa? adakah sedih mewujudkan tangisan? atau adakah gembira mewujudkan tangisan? aku masih dalam tangisan... aku masih jua ingin menangis.. andai tangisan itu membuat hati ini selesa.. andai hati tenang semula... lemahkah aku...?? digelarkah aku sebagai perempuan lemah.. perempuan yg x boleh dipisahkan dgn tangisan.. selembut begitu kah perasaan aku ini?? aku x mengerti semua itu...tiada jawapan... mlm ini aku hanya ingin menangis.. menangis bukan hanya kerana sedih.. menangis bukan hanya kerana gembira.. menangis kerana aku rasa bersyukur atas kurniaanNYA.. kurniaanNYA selama ini.. wujud ku bersama mereka...Alhamdulilah... ibu, ayah, kakak, abang, adik, kawan-kawan, dan dia... terima kasih semua.... moga dapat ku teruskan keindahan hidup ini bersama mereka.. InsyAllah.... ~dalam kegembiraan.. adakalanya kesedihan bertandang jua.. begitula aku seadanya~

Sudah July

Sudah July Sudah 40 Hari... Sudah 27 Minggu... Sudah masuk semester baru... Yang pasti... Ada yg semakin hampir... Ada yg sudah berlalu... Ada yg bakal tiba... Dan lagi pasti... Aktiviti + kerja semakin banyak.. Tp keupayaan diri semakin berkurangan.. Namun... Semangat itu tetap utuh disitu... p/s: Al-Fatihah buat Arwah Mak...40 Hari sudah... Satu ari, masa saya pun pasti akan tiba juga...