Skip to main content

Cedera 2012


kejadian berlaku hari rabu, mlm khamis, tarikh 22022012
ntah kenapa mlm tuh aku asik rasa berdebar2 je...
mmg mlm tuh smua org tgh sebok layan bola...
tp aku pikir xkan sbb bola kot...
rupanya nak jd kes budak cedera ringan nih...
alhamdulilah lah doktor kata xde pape...
terguris skit jer...tp botakla skit kepala dia...
masa kat hospital tu dia punya nangis lagi dasat dr masa dia cedera...
nmpk je muka doktor/nurse terus nangis...
rs mau bergegar satu hospital....
patutla doktor cepat2 suruh keluar dan ambik ubat....
bile dah x nampak doktor dia trus senyum...
p/s: pesanan Mama buat si Hero, lain kali amik lesen dlu br drive yer....

Comments

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

......aku dan tangisan.....

aku ingin menangis... dan aku sudah menangis saat ini... mudahnya menangis...benarkah begitu? aku masih dalam tangisan.. mengapa? adakah sedih mewujudkan tangisan? atau adakah gembira mewujudkan tangisan? aku masih dalam tangisan... aku masih jua ingin menangis.. andai tangisan itu membuat hati ini selesa.. andai hati tenang semula... lemahkah aku...?? digelarkah aku sebagai perempuan lemah.. perempuan yg x boleh dipisahkan dgn tangisan.. selembut begitu kah perasaan aku ini?? aku x mengerti semua itu...tiada jawapan... mlm ini aku hanya ingin menangis.. menangis bukan hanya kerana sedih.. menangis bukan hanya kerana gembira.. menangis kerana aku rasa bersyukur atas kurniaanNYA.. kurniaanNYA selama ini.. wujud ku bersama mereka...Alhamdulilah... ibu, ayah, kakak, abang, adik, kawan-kawan, dan dia... terima kasih semua.... moga dapat ku teruskan keindahan hidup ini bersama mereka.. InsyAllah.... ~dalam kegembiraan.. adakalanya kesedihan bertandang jua.. begitula aku seadanya~

Sudah July

Sudah July Sudah 40 Hari... Sudah 27 Minggu... Sudah masuk semester baru... Yang pasti... Ada yg semakin hampir... Ada yg sudah berlalu... Ada yg bakal tiba... Dan lagi pasti... Aktiviti + kerja semakin banyak.. Tp keupayaan diri semakin berkurangan.. Namun... Semangat itu tetap utuh disitu... p/s: Al-Fatihah buat Arwah Mak...40 Hari sudah... Satu ari, masa saya pun pasti akan tiba juga...