Skip to main content

tag tig...

tag kali nieh dr belog kakak pu3
---------------------------------------------------
[x] I know how to make a pot of coffee.
[ ] I keep track of dates using a calendar.
[ ] I own more than one credit card.
[ ] I know how to change the oil in a car.
[x] I know how to do my own laundry.
[ ] I vote every election.
[x] I can cook for myself...
[ ] I think politics are exciting.
[ ] I balance my checkbook.
[x] My parents have better things to say than my friends.
Total: 4

[ ] I show up for school/college/work every day early.
[x] I always carry a pen in mypocket/purse.
[ ] I've never gotten a detention.
[x] I have never gotten completely trashed.
[ ] I have forgotten my own birthday at least once.
[x] I like to take walks by myself.
[ ] I've watched talk shows.
[x] I know what 'credibility' means without looking it up.
[ ]I drink coffee at least once a week.
Total: 4

[ ] I know how to do the dishes.
[x] I can count to 10 in another language.
[x] When I say I'm going to do something I do it...
[x] My parents trust me
[ ] I can mow the lawn.
[x] I can make adults laugh without being stupid.
[ ] I remember to water the plants.
[x] I study when I have to.
[x] I pay attention at school/college.
[x] I remember to feed my pets.
Total: 7

[x] I can spell 'experience' without looking it up
[x] I work out on a regular basis.
[x] I clean up my own mess.
[ ] The people at Starbucks know meby name.
[ ] My favorite kind of food is take out.
[x] I have gained weight since middle/high school.
[ ] The first thing I do when I wake up i get caffeine.
[x] I can go to the store without getting something I don't need.
[ ] I understand political jokes the first time they are said.
[x] I can type quickly.
Total:6

[ ] I have realized that the weather forecast changes every hour.
[ ] My only friends are from my place of employment.
[ ] I have been to a tupperware party.
[ ] I have realized that no one will take you seriously unless you are over the age of 25 and have a job.
[ ] I have more bills than I can pay.
[ ] All my friends are older than I am.
[x] I can say no to staying out all night.
[x] I use the internet every day.
[x] My wardrobe hasn't changed in awhile.
[x] I can read a book and actually finish it...
Total: 4

Add up all the numbers and repost this as:
"My marriage age is 25"
--------------------------------------
uhuhhuh....
da siap da...
skg berumur bape ye....
(gaya garu kpala...tgh piki umur...)
korg caye ke???
hehehehe...

Comments

Popular posts from this blog

A Puro Dolor 2013....

Niat hati nak update blog... So..login, pastu ter'kaji' plak psl viewer statistic... Hit yg paling tinggi adalah post aku tahun 2007 mengenai A Puro Dolor... Wahh...terus terkenang kisah lama berkenaan lagu tu.. Ada yg pernah dengar x? Jom layan sambil buat soalan Test utk minggu depan...

......aku dan tangisan.....

aku ingin menangis... dan aku sudah menangis saat ini... mudahnya menangis...benarkah begitu? aku masih dalam tangisan.. mengapa? adakah sedih mewujudkan tangisan? atau adakah gembira mewujudkan tangisan? aku masih dalam tangisan... aku masih jua ingin menangis.. andai tangisan itu membuat hati ini selesa.. andai hati tenang semula... lemahkah aku...?? digelarkah aku sebagai perempuan lemah.. perempuan yg x boleh dipisahkan dgn tangisan.. selembut begitu kah perasaan aku ini?? aku x mengerti semua itu...tiada jawapan... mlm ini aku hanya ingin menangis.. menangis bukan hanya kerana sedih.. menangis bukan hanya kerana gembira.. menangis kerana aku rasa bersyukur atas kurniaanNYA.. kurniaanNYA selama ini.. wujud ku bersama mereka...Alhamdulilah... ibu, ayah, kakak, abang, adik, kawan-kawan, dan dia... terima kasih semua.... moga dapat ku teruskan keindahan hidup ini bersama mereka.. InsyAllah.... ~dalam kegembiraan.. adakalanya kesedihan bertandang jua.. begitula aku seadanya~

Sudah July

Sudah July Sudah 40 Hari... Sudah 27 Minggu... Sudah masuk semester baru... Yang pasti... Ada yg semakin hampir... Ada yg sudah berlalu... Ada yg bakal tiba... Dan lagi pasti... Aktiviti + kerja semakin banyak.. Tp keupayaan diri semakin berkurangan.. Namun... Semangat itu tetap utuh disitu... p/s: Al-Fatihah buat Arwah Mak...40 Hari sudah... Satu ari, masa saya pun pasti akan tiba juga...