Skip to main content

Posts

The Special Gift is U

No One

No One - by Alicia Keys I just want you close Where you can stay forever You can be sure That it will only get better You and me together Through the days and nights I don't worry 'cause Everything's going to be alright People keep talking they can say what they like But all i know is everything's going to be alright No one, no one, no one Can get in the way of what I'm feeling No one, no one, no one Can get in the way of what I feel for you, you, you Can get in the way of what I feel for you When the rain is pouring down And my heart is hurting You will always be around This I know for certain I know some people search the world To find something like what we have I know people will try try to divide something so real So till the end of time I'm telling you there ain't no one No one, no one, no one Can get in the way of what I'm feeling No one, no one, no one Can get in the way of what I feel for you, you, you Can get in the way of what I feel for you o...

Si Kiub Yg Itam

salam... akhirnya....hidup dlm dunia internet.. hehehehe...mmg broadband la... satu lagi budak hitam... baru aku perasaan... bukan Canon Pixma je budak itam aku ada.. Bf Sony Ericsson aku pon itam rupenya... skg pon ada satu lg... "Blue Cube" namanye.... Alhamdulilah..... emm..and thanks so much syg.... si kiub untuk si budak harijadi.... besttnyeeee...

budak itam

alhamdulilah... smlm aku dpt membeli satu budak itam... yg kedua la sebenarnye.. budak itam yg lama...dah lama kasi org.. dulu budak tu nama EPSON STYLUS skg yg baru namanye CANON PIXMA... canggih tul nama mereka ni... hehehhehee...so... senang hati skit nak meneruskan pengajian.. lalallalalala... thnx my luv....

kelass 2008

orang kate ada Kelas... ke Klasss... ke Classsss... yg sama maksud ada stail... ntahla.... yg pentingnye... arini kelas kensell... wlopon dgn smgt waja n viva.. dtg awl ke kelas.... 2nd kelass la katakan... papepon...jom tido lu... rehatkan otak... ehehhee... slmt tahun baru 2008... ada mcm2 la ini tahun... all d best for me...n for all...

A Day at New School

sabtu (15122007)aritu... aku g ke tmpt blajar yg baru.. pergi mendaftarkan diri... dekat je....sgt dekat...x jauh mana pun.. emmm..samala tu maksudnye...'dekat" dekat dgn tmpt tinggal skg... dekat dihati...iye ke??? dulu2 prnh gak masuk U.. nih kali ke-3 mendaftar di U... berbeza la jugak...wlaupon keadaan hampir sama.. ada kwn2 baru...x kenal maka x cinta... eehhh...cinta=suke.. mmg idup ni best... blaja pon mcm best... kawen??? ehehee... best jugak kot.. :P nntilah....